Зростання потреби у спілкуванні та співпраці між країнами і людьми з різними мовами та культурними традиціями, нові економічні та політичні реалії вимагають суттєвих змін у ставленні до володіння іноземною мовою. 21 століття - вік застосування досягнень найефективніших педагогічних технологій. Тому характерною ознакою освіти став інноваційний напрям діяльності. До такого інноваційного напряму у вивченні іноземних мов можна віднести співпрацю викладачів іноземних мов з вчителями-іноземцами. Саме цей метод діяльності забезпечує ефективне поєднання мотивації і можливості для розмовної практики. Таке викладання мови звертає чималу увагу на підготовку учнів до використання мови в реальних життєвих ситуаціях за допомогою створення на уроках якнайбільшої кількості ситуацій спілкування і заохочення учнів до участі в них. У процесі викладання іноземної мови у співпраці з носіями мови передбачається подальший розвиток в учнів мовленнєвих здібностей: фонетичного та інтонаційного слуху, мовної здогадки, імітації, логічного викладення власних думок а також готовності вступати в іншомовне спілкування. Під час розмовної практики зазвичай використовуються теми, які відповідають віковим інтересам учнів і мають особистісну спрямованість. Як результат співпраці викладачів іноземних мов з вчителями-іноземцями можна відзначити збільшення інтересу в учнів до вивчення іноземної мови, збільшення обсягу інформації про країни, мова яких вивчається, а головніше, подолання мовного бар'єру.
|
|||||||||||
|
|||||||||||
|
|||||||||||
|
|||||||||||
Все права защищены © 2011. Создание сайта - ООО "Сайт" |